Пазарувате ли онлайн? Прави ли ви впечатление, че промоциите се променят непрекъснато? Вижте как да получите възможно най-добрата цена.
Този материал ще ви покаже как лесно да спестите от покупките си от онлайн магазини като добавите отстъпка между 5% и 25%.
Идеята е много просто и изисква малко търпение и хитрост.
За Кои Сайтове е Приложимо това?
Ако сайтът (онлайн магазинът) залага сериозно на маркетинг, то най-вероятно ще може да си издействаш допълнителна отстъпка от оригиналната сума в количката ти.
Без да навлизаме в детайли, някои от основните белези по-който може бързо да прецениш дали сайтът, в който пазаруваш дава допълнителни отстъпки са:
- Изскачащи прозорци (Pop-ups) да се абонираш за бюлетин.
- Всякакви появяващи се съобщение, че Пешо от Павликени си е купил нещо си преди 3 мин.
- Надписи от типа „Последни бройки“, „Остават само още 2 броя“.
- Ленти, броячи с таймери и стикери с отстъпки.
Ако са налични тези елементи, то сайтът залага доста на маркетинговите инструменти за повишаване на продажбите, което означава, че щедро раздава отстъпки.
За сега в списъкът с потвърдени сайтове влизат:
- dedoles.bg
- shop.bb-team.org
- mallbg.com
(Напишете в коментарите ако сте сполучили с други сайтове и отстъпката, която сте си спечелили, и ще ги добавим към списъка.)
Метод №1: Забравена количка / кошница
Методът Забравена количка (Abandoned cart) представлява следното:
Харесвате си продукт(и), добавяте ги в количката, стигате до страницата за попълване на личните ви данни за доставка, там попълвате e-mail (ако е нужно се регистрирате), но не завършвате поръчката, а просто затваряте прозореца и излизате от сайта.
Това, което се случва е, че системата на сайтът вижда, че вие сте стигнали до тази стъпка, но не сте завършили пръчката си поради някаква причина.
И системата решава да ви стимулира с код за допълнителна отстъпка.
Просто следете и-мейла си и чакайте да ви дойде промо код за отстъпка. В писмото ще намерите и линк, който ще ви върне в количката, с избраните от вас артикули, където може да въведете кода.
Понякога тези системи са настроени да изпратят поредица от и-мейли, като във всеки следващ й-мейл отстъпката нараства.
Ако не бързате и имате търпение може да се възползвате дори от по-голямо намаление.
В примера по-горе аз игнорирах предложението и на следващия ден получих но мейл, който ми предлагаше -25% отстъпка.
Трябва да отбележа добрата работа на този маркетингов екип, защото в крайна сметка направих покупка, която не мислех да правя поначало! 😅
Метод №2: Отстъпка за първа поръчка / Абониране за новини
Тук нещата са далеч по очевидни и директни.
Повечето от сайтовете ни посрещат с изскачащи прозорци, в който в замяна на нашия мейл ни обещават отстъпка от следващата ни порръчка.
За сайтовете е много важно да изградят солидна база данни от и-мейли, на които в последствие да изпращат предложения и рекламни материали.
Тук отстъпките са видими веднага и няма толкова изненади.
Разбира се след това очаквайте безброй писма с предложения на пощата си. Докато не се отпишете от тях разбира се. Това в повечето случаи е чрез линкът с малки букви в дъното на и-мейлът, който сте получили.