Шкафчетата за получаване на пратки Изибокс са направени за лесно и удобно вземане на пратките ви (както може да се досетим от името им). Въпреки това ако за пръв път получавате пратка в изибокс, може да се чудите как точно става това.
Все пак това е услуга на самообслужване, която включва боравене с електроника, което може да смути някои хора в началото.
Следвайте тези съпки и ще се уверите сами, че няма нищо сложно.
1. Намери къде точно се намира твоят Изибокс
Преди всичко трябв да намерим къде точно е поставено самото „шкафче“ easybox. Това може да се окаже по-трудна задача отколкото си мислите.
На някои места, автоматите са разположени вътре в бизнес сгради или търговски обекти. При всички положения ще трябва да потърсите къде точно е сложен изибоксът.
2. Въведи кода от съобщението
След като вече стоите пред Изибокс автомата, насочете се към тъчскрийна и изберете – „Получаване на пратка“.
- Въведете ПИН кода, който сте получили в SMS съобщение:
3. Плащане на наложен платеж
Ако не сте платили поръчката онлайн, ще се наложи да заплатите наложения платеж преди получаването ѝ. Плащане е възможно само с карта. Терминалът е разположен под екрана.
След успешно въвеждане на кода и заплащане ще се отвори вашето шкафче
4. Вземи пратката си и затвори шкафчето
След това се върнете към екрана и потвърдете, че сте взели пратката си.
Честито! Взехте пратката си от Изибокс успешно.
Не забравяй, че пратките се пазят само 48 ч. в Изибокс. След това кодът ти автоматично става неактивен и поръчката ти се връща към магазина, от който си поръчал.
В специални периоди с по-висока натовареност, като по време на Черен петък, пратките може да имат и по-малък срок на съхранение от стандартния!
При нужда от връщане, объркана пратка в Изибокс, рекламации и др. можеш да избереш необходимите действия от страницата на профила ти в eMAG.
Къде е този код като има само цифри
Пинът, който сте получили е от цифри и букви (Пример: L1DKWTZ)
Поздрави.
И аз се затруднявам,а най- неприятното,че може би няма да мога да си получа пратката.Проблема е,че в съобщението в пин за получаване има букви и цифри, но могат да се въвеждат само цифри но не и букви??????
Има ли друг начин да получа пратката си?Моля за отговор,защото срока за получаване е кратък.
Здравейте, ако имате въпроси, моля да се свържете със Sameday(easybox) през официалните им канали за връзка. Вижте сайта им за повече информация – https://sameday.bg/kontakti/
Така и така не видях отговор на проблема на горе коментиращите.
Разреши ли се проблема с въвеждане на БУКВИ,че и аз имам намерения да се възползвам от EASYBOX
Не е имало никога такъв проблем, вижте снимка 3 по-горе, буквите се виждат в клавиатурата. Може и сами да се уверите, когато отидете до някоя станция.
Поздрави.